GELI GELI KUCING CATMOSPHERE ?

Hampa semua tau kan kat Geli Geli Kucing ni ada satu tempat yang hampa boleh bermain, belai2 si bulus kami dari pelbagai baka dan gebu gebu?

Eh tak pernah tau ?? Laaa, apa la hampa ni Nasib baik kami ingatkan hehe 29 November haritu pun ada lagi beberapa tetamu yang datang ke Catmosphere tau. Hampa bila lagi ?? Boleh bawak satu family sekali. Mesti si cilik hampa suka. Ada promosi pulak tu sempena cuti sekolah ni


Entrance fee hanya RM5 per person sahaja Rugila kalau hampa tak datang. Si bulus pun excited tunggu hampa tau. Kalau nak datang, pastikan call kami dulu naa untuk booking JOM SINGGAH DI CATMOSPHERE

05-8050302
“SUKA KUCING, MESTI SUKA GELI GELI KUCING”

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top